5 adevaruri despre arzatoarele de grasimi

Ce trebuie sa stii despre suplimentele care ard grasimi





Ati auzit de arzatoarele de grasimi, pilulele care fac grasimea abdominala sa se topeasca precum inghetata intr-o zi de vara torida, nu? Dar nu este chiar asa! Arzatoarele de grasimi sunt suplimente sportive. Sunt facute din ingrediente care pot da un impuls mare arderii grasimilor, dar nu pot inlocui o dieta buna si exercitiile fizice.Imaginati-va ca arzatoarele de grasimi sunt luneta de pe o pusca; o pusca de omorat celule grase. Dieta este arma, artileria grea; exercitiile fizice sunt putera de foc; arzatoarele de grasimi te ajuta doar sa tintesti ceva mai bine, pentru a omora celulele grase mai eficient. Dar aceste pilule nu functioneaza la potentialul lor maxim cand sunt folosite necorespunzator. Asta pentru ca lumea nu tine cont de urmatoarele 5 concepte de baza:

1. Dieta reprezinta 80% din batalia cu grasimile

O greseala majora pe care lumea o face este de a crede ca daca folosesc un supliment de ars grasimile, treaba este ca si facuta. Cred ca pilulele acestea reprezinta un mic miracol. Dar urmarea unei diete corespunzatoare face diferenta, si nu suplimentele. Daca reusesti sa ai o astfel de dieta, 80% din munca este facuta, trebuie doar sa mai investesti ceva timp in sport, iar suplimentele te pot ajuta sa obtii rezultatele ceva mai rapid.Suplimentele pentru arderea grasimilor te pot ajuta doar in prezenta unei diete solide. Ele functioneaza prin mai multe mijloace. Cresc nivelele de energie, diminueaza apetitul, promoveaza folosirea grasimilor pentru energie si chiar pot ridica metabolismul si temperatura de baza a corpului, pentru a arde calorii mai multe pe intreaga zi. Dar daca iei astfel de suplimente si apoi un festin cu pizza, cartofi prajiti si junk food, nu vei vedea niciun rezultat prea curand.Analizati-va dieta, si determinati daca se potriveste cu planul vostru de a slabi. Pentru a slabi, e nevoie de un nivel caloric putin mai mic decat cel de mentinere, de o crestere a consumului de proteine, plus alte obiceiuri culinare sanatoase, precum consumul de carbohidrati cu absortie lenta, grasimi sanatoase si multe legume. Cand veti fii siguri de dieta voastra, atunci puteti incepe sa folositi si arzatori de grasimi.

2. Asteptarile te vor inalta sau te vor dobori

Fiti rezonabili in asteptarile voastre. Unii oameni care folosesc arzatori de grasimi, cred ca vor topi kilograme de grasime pe saptamana. Asta nu se va intampla! Chiar daca rata slabirii va fii ameliorata, nu va insemna ca veti slabi cate 5 kilograme pe saptamana. Tintei minte: rata sanatoasa de slabire pe saptamana, pentru un individ sanatos, este de 05 – 1.5 kg. Poti impinge pragul pana la 2 kg pe saptamana, dar nu este sustenabil. Pana la urma te vei plafona si arderea grasimilor va incetini si ea.Daca slabiti prea mult deodata, cu sau fara un arzator de grasimi, inseamna ca slabiti si din tesutul muscular. Ceea ce nu este bine, doar daca vreti sa aratati ca o haina pe un umeras, fara nicio forma. Notati-va asteptarile pe care le aveti de la programul vostru de slabit, saptamana de saptamana si luna de luna. Cand veti atinge aceste mici obietive, va veti simti mai motivat si veti avea puterea de a continua.

3. Mai mult nu este mai bun

Arzatoarele de grasimi sunt concepute pentru a va da doza optima de ingrediente pentru a slabi. Dar asta nu inseamna ca folosirea unor doze mai mari de ingrediente, va va face sa slabiti si mai mult. Producatorii de suplimente recomanda anumite doze pentru ca voi sa aveti liniile de ghidaj pentru a stabili doza optima care va merge cel mai bine.Este recomandat sa se inceapa cu doza minima afisata pe pachet, sa se ramana la aceasta doza doua saptamani, si apoi sa hotarati daca sa cresteti doza in partea de sus a spectrului specificat.

4. Prea multa cafeina va oboseste in final

Daca nu puteti incepe ziua fara o ceasca de cafea, si beti alte 3-4 cesti de-a lungul zilei, trebuie sa fiti ateti la ce supliment de slabit va alegeti. Majoritatea acestor suplimente, contin cofeina sau substante asemanatoare cofeinei, adica stimulente. Daca vrei sa folositi un arzator de grasimi cu stimulente, masurati-va atent doza totala de cofeina de pe intreaga durata a zilei.Chiar daca va veti bucura de efectele energizante ale unei doze mari de cofeina, daca veti combina un arztor de grasimi cu multa cofeina pana la urma va veti consuma. Asta inseamna ca va veti simti obositi si fara energie, va veti recupera mai greu dupa antrenamante, ceea ce in final se traduce printr-o incetinire a procesului de slabire, si nu invers.Pentru cei care iubesc foarte mult cafeaua si nu pot renunta la ea, cautati un arzator de grasimi fara stimulenti. De obicei, suplimentele de acest fel sunt etichetate corespunzator, asa ca nu sunt greu de gasit.

5. Rezultatele trebuie masurate

O data ce va alegeti arzatorul de grasimi, lasati 2-3 saptamani sa treaca pana sa evaluati rezultatele produse. Dar trebuie neaparat sa masurati progresele facute. Fie ca faceti poze, va masurati diferite parti ale corpului, procentul de grasime, sau doar cantarul, nu veti sti daca un produs functioneaza daca nu stiti de unde ati inceput.Unele persoane reactioneaza mai bine la anumite ingrediente, asa ca ce functioneaza pentru o persoana nu inseamna neaparat ca va functiona si pentru alta. Dupa cateva saptamani, daca nu constatati progresele la care va asteptati, folositi alt produs. Tinand evidenta progreselor de-a lungul timpului, puteti compara diferite produse, sa vedeti care este cel mai bun pentru voi.Sa rezumam: daca urmati o dieta buna si un program de antrenament, va notati asteptarile (tineti minte sa fiti realisti!), folositi un arzator de grasimi conform indicatiilor de pe ambalaj, nu faceti exces de stimulente si va masurati constant progresele, veti constata ca suplimentele pentru arderea grasimilor isi pot tine promisiunile facute. Asta nu inseamna ca toate produsele de pe piata sunt de aceeasi calitate. Trebuie prospectata putin piata si culese ceva informatii pentru a alege cele mai bune suplimente. Dar, urmati acesti 5 pasi si veti sta victoriosi pe campul de lupta impotriva grasimilor.




Referinte


Source link

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *